Автомобільні ваги
Автомобільні ваги призначені для статичного і динамічного зважування автомобільного транспорту, отримання необхідних даних і виведення їх на периферійні пристрої. Весы використовуються під час комерційних, облікових і технологічних операцій у будь-яких галузях.

Ваги автомобільні тензометричні виробництва компанії «ЕЛВА» пройшли процедуру оцінки відповідності розділу «Модуль В (перевірка типу)» Додатка 2 Технічному регламенту з неавтоматичних приладів для зважування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 року № 1062 (далі - Технічний)


Ваги відповідають вимогам Технічного регламенту, ДСТУ EN 45501: 2017 Метрологічні аспекти неавтоматичних приладів для зважування (EN 45501: 2015, IDT), ГОСТ OIML R 76-1: 2014 «Ваги неавтоматичної дії. Частина 1. Метрологічні та технічні вимоги до випробувань (ГОСТ OIML R 76-1: 2011, IDT).
Опис
Характеристики 
Файли
Компанія «Елва» проектує, виробляє та встановлює «під ключ» (будівництво фундаменту, постачання комплекту обладнання, монтаж та приймально-здачу метрологічні випробування) автомобільні ваги наступних варіантів виконання:
· Пандусне виконання: "Стандартний" варіант;
· Пандусне виконання: "Посилений" варіант;
· У приямці (врізне виконання): "Посилений" варіант;
· Поосьове зважування;
· Комбіновані (стато-динамічний зважування).

Особливості ваг:
На відміну від звичайних аналогових систем, де тензодатчики (ТД) з'єднані паралельно та оцифрування сигналу з тензодатчиків відбувається у віддаленому вагопроцесорі, наше обладнання (ВП-2.21) працює наступним чином. Інформація з кожного ТД передається в перетворювач вимірювальний (ПІ), розташований під платформою ваг у безпосередній близькості від датчиків, при цьому довжина аналогових кабелів не перевищує 10 метрів. ПІ здійснює перетворення аналогового сигналу ваги цифровий сигнал від кожного датчика окремо, виконує контроль працездатності кожного тензодатчика і передає в цифровій формі попередньо оброблену інформацію на вагопроцесор для остаточної обробки. Параметри роботи ПІ настроюються з вагопроцесора російськомовним меню.

Перевагами даної системи у порівнянні з аналоговою є:
- дуже проста та ефективна діагностика стану тензодатчиків, доступна некваліфікованому персоналу, може виконуватись по телефону;
- Відсутність впливу довжини кабелю до вагопроцесора на результат зважування;
- можливість встановлення основного (додаткового) вагопроцесора на відстані до півтора кілометра;
- утруднено несанкціоноване втручання у роботу ваг, оскільки центральним кабелю від ваг до вагопроцесору йде цифровий кодований сигнал;
- підвищується помехозащищенность і точність терезів, оскільки під час підсумовування шум зменшується, а корисний сигнал збільшується;
- дозволяє установку в одних вагах різних датчиків за вантажопідйомністю, робочим коефіцієнтом перетворення та номіналом опорів, можуть використовуватися також цифрові датчики;
- здійснюється безперервна автоматична діагностика працездатності кожного ТД із оперативним повідомленням оператора у разі виходу ТД із ладу або деградації параметрів;
- для градуювання ваги достатньо ввести паспортні значення мВ/В кожного датчика;
- Зручне цифрове вирівнювання кутових навантажень у меню вагопроцесора, може виконуватися по телефону;
- для вагонних ваг визначається поточний розподіл маси по візках і бортах вагона, а також обчислюється положення центру тяжкості вантажу;
- режими роботи з першою, другою або двома платформами;
- проведення ремонту ваг у разі відмови ТД у максимально короткі терміни - градуювальні дані знову встановленого ТД вводяться у вагопроцесор та ваги готові до експлуатації із збереженням метрологічних характеристик практично одразу після заміни ТД;
- автоматичний контроль та запис у флеш-пам'ять перевантаження по кожному датчику окремо та ваги в цілому;
- живлення датчиків здійснюється зниженою напругою (3-5 В), що крім підвищення надійності роботи датчиків забезпечило введення двох гальванічних бар'єрів у ланцюзі «мережа живлення - тензодатчик» для ефективного протиблискавого захисту та захисту від п.- автоматичне керування світлофорами, прийом сигналів інфрачервоних бар'єрів, визначення навантаження на вісь, можливий контроль положення вантажу в поздовжньому та поперечному напрямку;
- до 3-х автоматичних інтервалів зважування, що дозволяє точніше зважувати малі автомобілі на великовантажних вагах та виконувати вимоги ДСТУ EN 45 501;
- накопичується інформація про кількість зважувань та загальну масу зважених вантажів;
- вбудований програмний модуль запобігання несанкціонованому втручанню в роботу ваг (радіожучки та ін.);
- функції автонуля, автокалібрування, команда 1/10 (ДСТУ EN 45 501), діагностика та автоблокування;
- шість протоколів обміну з ЕОМ для роботи з програмами під CAS, HBM тощо;
- немає проблем з ремонтом, заміною, запасним комплектом або модернізацією під вимоги Замовника, що змінилися;
- сертифікати з електробезпеки та електросумісності, гарантійний термін 24 місяці.

Інша продукція компанії ELVA
Наші контакти
facebook.com/
elva.com.ua
info@elva.com.ua
elva.ukr@gmail.com
Facebook
Email
49040, м. Дніпро,
вул. Космічна, 49-Г
Дніпро
62418, Харківська обл., Харківський р-н,
смт.Пісочин,
вул. Паркова, 20/2
Валерій Петрович
+38 (050)-402-91-06
+38 (057)-758-63-60
Харків
Залишіть свої контакти
Отримайте безкоштовну консультацію.
Made on
Tilda