Вагонні ваги (ВВЕТ)
Вагонні ваги призначені для зважування рухомого складу в статичному режимі та динамічному при русі без розчіплення вагонів, в режимі дозування, завантаження або розвантаження матеріалів.

За принципом дії вагонні ваги розрізняються:
- механічні вагонні ваги (нині не виробляються)
- електронні вагонні ваги (з використанням тензометричних датчиків)
За типом зважування вагонні ваги поділяються на:
- Статичні. Зважування проводиться із зупинкою вагона на терезах, з розчіпкою вагонів або без розчіплення. Найбільш точне зважування, що забезпечує комерційний облік товарів.
- Стато-динамічні. Зважування проводиться як у статиці із зупинкою вагона на терезах, так і в русі. Зважування у русі проводиться на швидкості не більше 10-15 км/год цілого складу вагонів. Після закінчення проходження складу видається звіт про вагу всіх вагонів, що пройшли через ваги. Переваги даних ваг - економія часу та витрат на маневрових роботах.
- Динамічні. Зважування вагонів проводиться лише у русі. Призначений для технологічного обліку на великих підприємствах.

За типом конструкції
- Фундаментні вагонні ваги. Класичні вагонні ваги, що вимагають заливання залізобетонного фундаменту, можуть бути виконані з котлованом і без. Монтаж ваги займає близько 2 місяців.
- Терези на збірному залізобетоні. Вагонні ваги встановлюються на заздалегідь виготовлених залізобетонних конструкціях, що дозволяє скоротити терміни монтажу вагонних ваг до 3-5 тижнів.
- Безпідставні вагонні ваги. Це нове покоління вагонних ваг може бути виконане в різних конструкціях: на шпалах або металевому фундаменті. Оскільки ваги даного типу встановлюються на щебеневу основу, обов'язковою вимогою до цього типу вагонних ваг є нечутливість до просідання ґрунту, що гарантує стабільні метрологічні характеристики.

Основна перевага – це короткий термін монтажу, встановлення вагонних ваг може бути виконано за 2-3 робочі зміни.
Опис
Характеристики 
Файли
Компанія «Елва» проектує, виробляє та встановлює «під ключ» (будівництво фундаменту, постачання комплекту обладнання, монтаж та приймально-здавальні метрологічні випробування, введення в експлуатацію) вагонні електронні тензометричні ваги тип «ВВЕТ-150-ХХ-ХХ-ХХ» наступних варіантів виконання:
• Звичайне виконання: "Стандартний" варіант;
• Безпідставні;
У приямці (врізне виконання): "Посилений" варіант;
Стато-динамічні;
Динамічного зважування;
Ваговимірювальні системи на нерозрізних рейках;
Комбіновані (стато-динамічний зважування).

Вагонні електронні тензометричні ваги тип «ВВЕТ-150» внесені до державного реєстру засобів вимірювальної техніки України за №У2270-06.

Дані тип ваг призначений для зважування вантажів:
- у залізничних вагонах повагонно у статичному стані (індекс «С»);
- у русі без розчіпки потележечно (повагонно), з визначенням маси кожного вагона, маси складу та підрахунку загальної кількості вагонів у залізничному складі (індекс «ЦД»).
Залежно від модифікації, ваги дозволяють визначити швидкість і напрям руху складу, а також положення центру ваги кожного вагона, навантаження на кожну вісь залізничного вагона.
Терези виконання «СД» можуть використовуватися для автоматичного обліку вантажопотоку залізничною гілкою, на якій вони встановлені.

Вагонні ваги відповідають кліматичному виконанню «У1» (помірний клімат) за ГОСТ 15150-69 та призначені для роботи при температурі навколишнього повітря від мінус 30 °С до плюс 45 °С та відносної вологості до 98 %. Допускається експлуатація вагопроцесора або персонального комп'ютера в приміщеннях, що нерегулярно опалюються, при температурі навколишнього повітря від плюс 10 до плюс 45 градусів Цельсія. Верхнє значення відносної вологості 100% за 25 градусів Цельсія.
Конструктивно ваги складаються з двох, трьох і більше платформ, кожна з яких встановлена ​​на чотири тензометричні датчики сили цифрового або аналогового виконання. Тип та виробник тензометричного датчика узгоджується з кожним Замовником окремо.

Вагонні ваги тип «ВВЕТ-150» призначені для зважування вантажів у залізничних вагонах у статичному стані.
Терези випускаються відповідно до вимог Технічного регламенту, ДСТУ EN 45501: 2017 Метрологічні аспекти неавтоматичних приладів для зважування (EN 45501: 2015, IDT), ГОСТ OIML R 76-1:2014 «Ваги неавтоматичної дії. Частина 1. Метрологічні та технічні вимоги. Випробування (ГОСТ OIML R 76-1: 2011, IDT)», ТУ-У-28.2-31214441-001: 2021 та комплекту конструкторської документації.

Вагонні ваги тип «ВВЕТ-150» мають цілий ряд переваг, а саме:
- Терези призначені для великих обсягів зважування;
- встановлений вагопроцесор п'ятого покоління з функцією самодіагностики дозволяє самостійно визначати і проводити заміну частин, що вийшли з ладу;
- Ваговласнику надається повні права адміністратора без прихованих паролів про періодичне обслуговування;
- максимально допустимий термін експлуатації України. Після закінчення терміну експлуатації, за умови проведення діагностичного обстеження, фактичний термін експлуатації може бути довшим за 50 років;
- Висока якість виготовлення всіх конструктивних елементів ваг;
- конструкція ваги має підвищену міцність;
- ваги прості в обслуговуванні та не вимагають спеціальної підготовки обслуговуючого персоналу;
- ваги мають можливість комунікації з ПЕОМ, з подальшою обробкою та аналізом отриманих даних.
Основні технічні характеристики вагонної ваги ВВЕТ-150
Режим зважування (С-статичний, Д-динамічний) ………………………………………С, Д, СД
Найбільша межа зважування, ………………………………………………………………150 т
Максимальне допустиме навантаження ваг, ……………………………………………160 т
Найменша межа зважування, …………………………………………………………………2 т
Найбільша компенсована маса тари, %………………………………………………………0...100
Ціна перевірного розподілу е=d, ……………………………………………………………50кг
Число перевірочних ділень ……………………………………………………………………3000
Клас точності ваг ДСТУ EN 45 501:2006…………………………………………………середній

Межі допустимої похибки при первинній повірці, кг
- в діапазоні від Min до 2000е…………………………………………………………………+ 50
- в діапазоні понад 2000е………………………………………………………………………+ 100

Межі допустимої похибки при періодичній перевірці, кг
- в діапазоні від НмПВ до 500е…………………………………………………………………+ 50
- в діапазоні від 500е до 2000е…………………………………………………………………+ 100
- в діапазоні понад 2000е………………………………………………………………………+ 150
Напруга живлення від мережі змінного струму…………………………………………220V, 50Гц
Споживана потужність, трохи більше, Вт……………………………………………………20
Маса вантажоприймальних платформ, не більше, т……………………………………………10
Габаритні розміри вантажоприймальної платформи платформи, м…………………Проектне рішення
Клас захисту від ураження електричним струмом …………………………………0I
Інтерфейс зв'язку з ПК………………………………………………………………………RS 232
Гарантійний термін експлуатації ваг*………………………………………………18(36)

* на встановлювані тензометричні датчики сили згідно з гарантією фірми-виробника. На обладнання, що поставляється, виробництва НВП "Елва" ТОВ, встановлюється гарантія 36 місяців.


Метрологічні характеристики у режимі «статика»:
Модифікація…………………………………………………………………………ВВЕТ-150
Найбільша межа зважування (Мах), ………………………………………150 т
Найменша межа зважування (Min), …………………………………………2 т
Ціна перевірочного розподілу (е) та ціна розподілу дійсна (d), …………50 кг
Кількість вантажних платформ, шт. …………………………………………2 (3-5)
Маса вантажних платформ, т, не більше………………………………………5,0
Габаритні розміри вантажоприймальних платформ, (м, не більше) ………………Проект

Примітка. Значення Min, Max, d, е можуть бути змінені за погодженням із Замовником, але не повинні суперечити вимогам ДСТУ EN 45501.

Клас точності – середній ДСТУ EN 45501:2015.
Межі допустимої похибки при первинній повірці та при експлуатації наведені в таблиці 2, кг:
Режим зважування…………………………………………статичний

Інтервал зважування
1) від 1 т до 25 т
2) від 25 т до 100 т
3) понад 100

Межі допустимої похибки, кг
при випуску в експлуатації та після ремонту
1) + 25 + 50
2) + 50 + 100
3) + 75 + 150

Похибка пристрою встановлення на нуль – не більше ± 0,25 º.
Поріг чутливості ваг – трохи більше 70 кг.
Час встановлення показань (від моменту закінчення навантаження до моменту відліку) – не більше 15 с.

Напруга живлення від мережі змінного струму частотою (50 ± 1) Гц,…………від 187 до 242 В.
Напруга живлення від автономного джерела…………………………………………від 10 до 18 ст.
Потужність від мережі змінного струму (без ПК),……………………………………не більше 20 В·А.
Потужність від автономного джерела, …………………………………………………не більше 5 В·А.
Маса трьох вантажоприймальних платформ ………………………………………… не більше 12 т.
Габаритні розміри вантажоприймальної платформи: ……………………………… 7,75м×2,4м – 2шт.
Маса вагопроцесора, ………………………………………………………………………… трохи більше 2 кг.
Габаритні розміри вимірювального перетворювача, ……………………………… 150×100×60 мм.
Габаритні розміри вагопроцесора, ………………………………………………………200×150×55 мм.
Клас захисту від ураження електричним струмом…………………… – 0I згідно з ГОСТ 12.2.007.0-75.
Інтерфейс зв'язку з ПК – RS232C (RS-485C, Ethernet).
Час готовності до роботи після включення живлення ………………………………не більше 5 хв.
Час безперервної роботи – ………………………………………………………………не обмежується.
Терези призначені для роботи в районах з помірним та холодним кліматом:
- для вантажоприймальної платформи – експлуатація на відкритому повітрі за температури від мінус 30оС до плюс 50оC;
- для вагопроцесора або ЕОМ - експлуатація в нерегулярно опалюваних приміщеннях при температурі від плюс 10 до плюс 45 оС.

Термін гарантійного обслуговування – 3 роки.
Термін служби – 15 років.
Інша продукція компанії ELVA
Наші контакти
info@elva.com.ua
elva.ukr@gmail.com
Facebook
Email
Україна, Дніпропетровська обл., м. Дніпро,
вул. Космічна, 49-Г
Дніпро
Україна, Харківська обл., Харківський р-н,
смт.Пісочин,
вул. Паркова, 20/2
Валерій Петрович
+38 (050)-402-91-06
+38 (057)-758-63-60
Харків

Залишіть номер телефону, і ми зв'яжемося з вами!

Наш контакт для зв'язку:

+38 (050)-598-85-32
Залишіть свої контакти
Отримайте безкоштовну консультацію.